Запитувач має право оскаржити:
– відмову в задоволенні запиту на інформацію;
– відстрочку задоволення запиту на інформацію;
– ненадання відповіді на запит на інформацію;
– надання недостовірної або неповної інформації;
– несвоєчасне надання інформації;
– невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
– інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Куди можна скаржитися?
- Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
За що настає юридична відповідальність?
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
Порушення права на інформацію та права на звернення тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.