Назва предмета закупівлі: Джерела безперебійного живлення (код ДК 021:2015 – 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок»)
Вид та ідентифікатор закупівлі: відкриті торги (з особливостями), UA-2024-11-19-017190-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості.
Складові предмета закупівлі
№ з/п |
Найменування та кількість |
Технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі (товару), технічна специфікація* |
1. |
Джерело безперебійного живлення – 100 шт. |
Корпус Класичний – підлоговий з можливістю настінного кріпленням; Тип – Однофазний лінійно-інтерактивний ДБЖ; Потужність – Номінальна (активна) потужність [Вт] не нижче ніж 450Вт; Вхідне живлення – Основна вхідна напруга 230 В; – Межі вхідної напруги без переходу на батарею (АВР): Від 170 до 280 В; – Частота мережі 50/ 60 +-5 Hz – автоматичне визначення; – Кількість роз’ємів для вводу – 1 (фаза + нейтраль + земля),довжина кабелю для підключення до електромережі в комплекті постачання не менше ніж 1,5 м; Вихідне живлення – Вхідна напруга 230+/- 10% В; – Вихідна частота 50/60 Гц +/- 1 Гц синхронізована з електромережею; – Тип форми напруги східчаста апроксимація синусоїдальної форми; Вихідне підключення – Не менше ніж 4 розетки CEE 7/3 Schuko; Батареї та тривалість роботи – Вбудована батарея; – Час перемикання на батарею не більше ніж 6 мс (типове значення), та не більше ніж 10 мс (максимальне значення); – Час роботи під повним навантаженням не менше ніж 1 хвилина; – Час роботи при половинному навантаженні не менше ніж 2,5 хвилин; Безпека – Захист від перенапруги та фільтрація значення поглинання/розсіювання Енергії нижче ніж 156 Дж; Додатково -автоматичне регулювання напруги для коригування провалів та стрибків напруги; – Холодний старт. |
Усе обладнання та комплектуючі повинні бути від одного виробника.
Строк гарантії становить:
не менше 24 місяців на джерело безперебійного живлення;
з дня передачі товару на підставі видаткової накладної. Постачальник гарантує якість товару, що постачається протягом цього гарантійного строку.
Гарантійне обслуговування повинне включати: заміну компонентів, що вийшли з ладу, доступ до оновлень ПЗ, віддалену діагностику та ремонт.
* Якщо характеристики містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Місце призначення: Київський апеляційний суд
Адреса поставки: вул. Солом’янська 2-А, м. Київ, Україна, 03110
Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки. Тара – незворотна. Товар постачається (передається) і відвантажується Постачальником в упаковці та з маркуванням заводу/фірми виробника. Тара відповідає характеру Товару. Товар затарений та упакований таким чином, щоб виключити псування або знищення його на період від передачі до прийняття Товару Покупцем, у період його зберігання Покупцем. Упакування, в якому відвантажується Товар, забезпечує його цілісність при транспортуванні.
Вимоги до якості: Товар новий, непошкоджений, не має дефектів, а також такий, що не був у використанні, а терміни та умови його зберігання не порушені. Товар виключно оригінальний, а його якість та комплектність відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам та опису Товару.
Дата виробництва (виготовлення) Товару: 2023–2024 рік.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами), введено та надалі продовжено строк дії воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що Київський апеляційний суд відповідно до статті 26 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Указу Президента України від 29 грудня 2017 року № 452/2017 «Про ліквідацію апеляційних судів та утворення апеляційних судів в апеляційних округах» діє як суд апеляційної інстанції, а у випадках, визначених процесуальним законом, – як суд першої інстанції, з розгляду цивільних, кримінальних справ, а також справ про адміністративні правопорушення; територіальна юрисдикція Київського апеляційного суду охоплює місто Київ та Київську область.
Разом із цим процесуальна діяльність Київського апеляційного суду в умовах воєнного стану не припинена. Однак з огляду на умови, в яких змушений працювати Київський апеляційний суд (вимкнення світла, стрибки напруги тощо), зросло навантаження
на мережеве обладнання, постійні перезавантаження якого виходять за межі регламентів експлуатації.
Вимкнення та стрибки напруги виводять за межі штатної експлуатації комп’ютерне обладнання, що проявляється в нестабільній роботі (перезавантаження, вимкнення), що вже спричинило негативні наслідки 18 березня та 16 липня, а саме в результаті неодноразових перепадів електроживлення відбулася втрата даних на користувацьких комп’ютерах і на окремих комп’ютерах була пошкоджена файлова система, а всі файли, котрі були не збережені з 08:15 до 13:48, втрачені.
Аналогічна ситуація із перепадом електроживлення сталася 22 серпня 2024 року о 12:27. Частина користувацьких комп’ютерів перезавантажилась, а решта в аварійному режимі завершили роботу, в результаті чого було втрачено дані користувачів, а на чотирнадцяти комп’ютерах вийшли з ладу блоки живлення.
Зазначені інциденти є результатом відсутнього резервування та захисту від перепадів живлення для комп’ютерів користувачів у Київському апеляційному суді без переходу на автономне живлення.
Декілька перепадів за короткий проміжок часу негативно вплинули на користувацькі комп’ютери, які не обладнанні джерелами безперебійного живлення (далі – ДБЖ).
Без захисту від сплесків напруги в персональних комп’ютерах зазвичай виходять із ладу блоки живлення та материнські плати. За 2024 рік кількість блоків живлення, що вийшли
з ладу, 47 одиниць, а материнських плат – 12 одиниць. Це призвело до непрацездатності персональних комп’ютерів, у яких вийшли з ладу зазначені комплектуючі.
Таким чином, для захисту та підтримання робочого стану персональних комп’ютерів користувачів, уникнення аварійних ситуацій, втрати критичних даних та сталої роботи всіх користувачів суду є нагальна потреба в закупівлі ДБЖ для персональних комп’ютерів користувачів.
З огляду на проведений аналіз та зібрану інформацію щодо предмета закупівлі, з метою ефективного і раціонального використання бюджетних коштів, із застосуванням у своїй роботі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (зі змінами) (далі – Примірна методика), розроблено алгоритм дій для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме щодо ДБЖ.
Процес визначення очікуваної вартості предмета закупівлі потребував певного алгоритму дій та складався з таких етапів:
1) визначено потребу в закупівлі;
2) сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до розділу ІІІ Примірної методики враховано попередні етапи визначення очікуваної вартості, а також, зважаючи на специфіку товару, обрано визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін.
За цим методом очікувану вартість визначено на основі даних ринку на момент його вивчення, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій.
Згідно з підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики застосовано формулу визначення очікуваної ціни за одиницю наданого товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховано за формулою: Цод = (Ц1+…+Цк)/К, де Цод –очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К – кількість цін, отриманих із відкритих джерел інформації, визначено очікувану вартість ДБЖ.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, яка визначена за ціновими пропозиціями, наданими трьома постачальниками ТОВ «ВІРНИЙ ДРУГ», ТДВ «ІБФ «ЛДС», ТОВ «ТВК» «АДВАНСЕД СЕРВІС».
Очікувана вартість предмета закупівлі згідно з КЕКВ 2210 Джерела безперебійного живлення (код ДК 021:2015 – 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок») (відповідний код – 31154000-0) становить 480 000,00 гривень (чотириста вісімдесят тисяч гривень).