Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі


Назва предмета закупівлі: Джерела безперебійного живлення для функціонування системи відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок»).

Вид та ідентифікатор закупівлі: відкриті торги (з особливостями), UA-2024-11-19-018176-a.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості.

Складові предмета закупівлі

з/п

Найменування та кількість

Технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі (товару),  технічна специфікація*

1.       

Джерело безперебійного живлення  для функціонування системи відеоконференцзв’язку – 3 шт.

Корпус

– монтуємий в стійку 19″ висотою не більше ніж 3U;

Тип

– Однофазний ДБЖ безперервної дії (Online) з подвійним перетворенням напруги, призначення для серверів;

Потужність

– Номінальна (активна) потужність [Вт] не нижче ніж 4500 Вт;

Вхідне живлення

– Частота мережі в діапазоні не менше 40/70 Hz Hz;

– Кількість роз’ємів для введень – 1 Нероз’ємне трипровідне (фаза + нейтраль + земля);

– Межі вхідної напруги без переходу живлення від батареї в діапазоні не менше ніж 160/260 В;

Вихідне живлення

– Вихідна частота 50 +/- 3 Hz;

– Гармонійне спотворення не більше ніж 2%;

– Межі вихідної напруги 220±2%, 230±2%, 240±2% В (встановлюється в налаштуваннях);

– Тип форми напруги синусоїдальний сигнал;

– Тип байпасу внутрішній байпас (з автоматичним або ручним увімкненням);

– не менше ніж 6 розеток IEC 60320 C13;

– не менше ніж 4 розетки IEC 60320 C19;

Засоби комунікації та адміністрування

– Вільні слоти – 1 для підключення датчика температури або температури та вологості;

– Мережевий порт для моніторингу та адміністрування;

– Консольний порт;

– Порт USB для підключення та моніторингу;

– Послідовний порт для підключення та моніторингу;

– Роз’єм аварійного відключення живлення (EPO);

Батареї та тривалість роботи

– Вбудована батарея;

– Час роботи під повним навантаженням не менше ніж 4 хвилини;

– Час перезаряджання батарей з 0 до 100% не більше ніж 90 хвилин;

– Можливість заміни батарей через передню панель в гарячому режимі (без вимкнення навантаження);

– можливість підключення зовнішніх батарей для збільшення часу роботи під навантаженням;

Безпека

– Захист від високовольтних імпульсів;

– Захист від перевантажень;

– Захист від сплесків напруги;

Додатково

– Автоматичний тест батареї;

– Дисплей який відображає рівень навантаження, рівень заряду батарей, статус батарей, самотест та дозволяє провести налаштування;

– Холодний старт;

– Комплект кріплення у серверну шафу.

Усе обладнання та комплектуючі повинні бути від одного виробника.

Строк гарантії становить:

не менше 24 місяців на джерело безперебійного живлення для функціонування системи відеоконференцзв’язку та 12 місяців на батареї з дня передачі товару на підставі видаткової накладної. Постачальник гарантує якість товару, що постачається протягом цього гарантійного строку.

Гарантійне обслуговування повинне включати: заміну компонентів, що вийшли з ладу, доступ до оновлень ПЗ на сайті виробника, віддалену діагностику та ремонт.

* Якщо характеристики містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».

Місце призначення: Київський апеляційний суд

Адреса поставки:вул. Солом’янська, 2-А, м. Київ, Україна, 03110

Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки. Тара – незворотна. Товар постачається (передається) і відвантажується Постачальником в упаковці та з маркуванням заводу/фірми виробника. Тара відповідає характеру Товару. Товар затарений та упакований таким чином, щоб виключити псування або знищення його на період від передачі до прийняття Товару Покупцем, у період його зберігання Покупцем. Упакування, в якому відвантажується Товар, забезпечує його цілісність при транспортуванні.

Вимоги до якості: Товар новий, непошкоджений, не має дефектів, а також такий, що не був у використанні, а терміни та умови його зберігання не порушені. Товар виключно оригінальний, а його якість та комплектність відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам та опису Товару.

Дата виробництва (виготовлення) Товару: 2023–2024 рік.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами), введено та надалі продовжено строк дії воєнного стану в Україні.

Слід зазначити, що Київський апеляційний суд відповідно до статті 26 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Указу Президента України від 29 грудня 2017 року № 452/2017 «Про ліквідацію апеляційних судів та утворення апеляційних судів в апеляційних округах» діє як суд апеляційної інстанції, а у випадках, визначених процесуальним законом, – як суд першої інстанції, з розгляду цивільних, кримінальних справ, а також справ про адміністративні правопорушення; територіальна юрисдикція Київського апеляційного суду охоплює місто Київ та Київську область.

Разом із цим процесуальна діяльність Київського апеляційного суду в умовах воєнного стану не припинена. Однак з огляду на умови, в яких змушений працювати Київський апеляційний суд (вимкнення світла, стрибки напруги тощо),  зросло навантаження на мережеве обладнання, постійні перезавантаження якого виходять за межі регламентів експлуатації.

Вимкнення та стрибки напруги виводять за межі штатної експлуатації серверне, мережеве та телекомунікаційне обладнання, що проявляється в нестабільній роботі («зависання» окремих портів, довге очікування передачі пакетів від користувачів до комутаторів ядра), ускладнюють роботу користувачів, підключених до комутаторів, та несуть великі ризики виходу з ладу обладнання, що вже спричинило негативні наслідки. Так,
саме 07 серпня 2023 року в результаті неодноразових перепадів електроживлення файлова система сервера зберігання вкладень до Автоматизованої системи електронного документообігу «Апеляція» була пошкоджена, а всі файли, завантажені з 08:15 до 13:48, втрачені. 

Штатна робота серверного та мережевого обладнання була відновлена в цей день о 13:50.

Аналогічна ситуація із перепадом електроживлення сталася 22 серпня 2023 року о 12:27: один із серверів перезавантажився, а решта в аварійному режимі завершили роботу.

Зазначені інциденти є результатом обмеженого резервування та захисту від перепадів живлення в Київському апеляційному суді без переходу на автономне живлення.

Декілька перепадів за короткий проміжок часу негативно вплинули на сервери і мережеве обладнання в серверній кімнаті, які не обладнані належними джерелами безперебійного живлення  (далі – ДБЖ) з подвійним перетворенням напруги та чистою синусоїдою вихідного сигналу. Із наявних восьми ДБЖ для серверної кімнати вийшли з ладу 6 одиниць, заміна яким відсутня.

Київським апеляційним судом 18 грудня 2023 року для серверної кімнати було закуплено 3 ДБЖ, що дозволило під’єднати до резервованого джерела живлення критичне для роботи обладнання та уникнути подальшого пошкодження серверного обладнання і втрати даних. Проте слід зауважити, що не всі сервери та мережеве обладнання в серверній кімнаті були підключені до резервованого джерела живлення, оскільки замінено лише 3 із 6 ДБЖ, які вийшли з ладу.

Без резервного живлення та захисту від коливань напруги у серверній кімнаті залишилось 4 фізичні сервери із дванадцятьма розміщеними на них віртуальними серверами (вебпортал, резервний домен контролер, сервер доступу до мережі інтернет, основний сервер збереження записів систем відеоконференцзв’язку, сервер збереження резервних копій та знімків стану систем відеоконференцзв’язку, сервер бездротового інтернет-зв’язку та інші сервіси), частина мережевого й іншого критично важливого обладнання, зокрема комутатори для системи відеоспостереження та систем відеоконференцзв’язку, а дефіцит резервованого живлення зберігається на рівні 11 Кіловат.

Без резервного живлення під час пікових навантажень електромереж залишається висока вірогідність виходу з ладу мережевого обладнання та серверів. Без резервного живлення комутаторів неможливе використання систем відеоконференцзв’язку.

Таким чином, для підтримання робочого стану комплексної інформаційної структури Київського апеляційного суду, яка складається з центрального вузла (серверної) та сегментів зі своїм комутаційним вузлом (поверхова комутаційна ніша), в яких розміщені поверхові комутатори, що забезпечують функціонування систем відеоконференцзв’язку, уникнення аварійних ситуацій, стабільної роботи систем відеоконференцзв’язку та запобігання втрати даних записів відеоконференцзв’язку є нагальна потреба в закупівлі ДБЖ для сталого функціонування систем відеоконференцзв’язку.

З огляду на проведений аналіз і зібрану інформацію щодо предмета закупівлі, з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, із застосуванням у своїй роботі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (зі змінами) (далі – Примірна методика), розроблено алгоритм дій для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме щодо ДБЖ для функціонування систем відеоконференцзв’язку.

Процес визначення очікуваної вартості предмета закупівлі потребував певного алгоритму дій та складався з таких етапів:

1) визначено потребу в закупівлі;

2) сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.

Відповідно до розділу ІІІ Примірної методики враховано попередні етапи визначення очікуваної вартості, а також, зважаючи на специфіку товару, обрано визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін.

За цим методом очікувану вартість визначено на основі даних ринку на момент його вивчення, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій.

Згідно з підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики застосовано формулу визначення очікуваної ціни за одиницю наданого товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховано за формулою: Цод = (Ц1+…+Цк)/К, де Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К – кількість цін, отриманих із відкритих джерел інформації, визначено очікувану вартість ДБЖ для функціонування систем відеоконференцзв’язку.

Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, яка визначена за ціновими пропозиціями, наданими трьома постачальниками ФОП Ткачук А. М., ТОВ «ІБФ «ЛДС», ТОВ «Флора-Нест».

Очікувана вартість предмета закупівлі згідно з КЕКВ 3110 Джерела безперебійного живлення для функціонування систем відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок») (відповідний код – 31154000-0), становить 783 000,00 гривень (сімсот вісімдесят три тисячі гривень).